tirsdag 24. september 2013

Kvalm av trening

Jeg veide meg faktisk både i går og i dag. Litt rart var det at vekten viste mer i morges enn i går kveld. Vanligvis skal det jo være omvendt, men slik har det jo vært så mange ganger før at jeg ikke kan klage. Poenget er jo at jeg veier for mye. Akkurat nå gidder jeg ikke å diskutere hvorfor jeg kaller det "for mye". Den har jeg tatt altfor mange ganger før. Det viktigste nå er at jeg tar noen grep for å få stoppet dette. Helst ville jeg bare  kuttet vekk en del av magen. Dernest hadde det vært greit å gi meg selv støt om kvelden, der jeg går ut på kjøkkenet hvert tiende minutt for å småspise. Videre skulle jeg ønske jeg slapp å spise, og heller bare gå på vann. Slik som hydrogenbusser eller noe slikt. Litt salt hadde kanskje vært greit, men altså ikke noe mat. Så skulle jeg gjerne hatt det tankesettet til veteranene på jobben som gjør at de ikke rører kringleskalkene. Nå skulle jeg vel kommet  på flere smarte, forferdelige, kreative ideer, men det med å slippe å spise hadde vært så supert, selv om det er kjedelig, slik at jeg lar det stå med den.
Jeg vet i alle fall at jeg ikke skal "begynne å trene", det høres bare så oppbrukt og løst i mine ører at jeg blir kvalm. Litt som en hore. Kanskje jeg skal snakke mer om horer og trening at jeg blir så kvalm at jeg ikke orker mat. Kan faktisk fungere det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Denne gangens fact:
Vi så (nesten) Switch dagen før juleferien i 6.klasse.