lørdag 19. januar 2013

Sci-fi og merkelige fredag

Life's hard.
Jeg husker vi så The Matrix, tror det var med Mats.
Det var rett før sommerferien, for det var varmt og det passet
ikke med den filmen der og da. Det var mange andre filmer vi
kunne ha sett. Men jeg er glad jeg har sett den. Jeg har
jo tross alt ikke
sett Star Wars.

Fredag hadde jeg en litt merkelig opplevelse. Da fant jeg
ut at jeg kom til å spise mindre kcal ved å spise et kakestykke
enn ved å ikke spise det. Rart, ikke sant?
Vel her er min forklaring. Rett fram, ingen forenkling.
Et kakestykke er 300 kcal, alltid (nesten).
Selv om jeg vet at det ikke er det.
Så sta er jeg, så mindfucked er jeg blitt etter snart to år.
Uansett, så visste jeg at det kakestykket ville være
mindre enn 300 kcal, nesten helt sikkert. Ville jeg spist det,
kom jeg til å legge til 300 kcal i regnskapet mitt den dagen.
La oss si at kakestykket egentlig bare inneholdt 150 kcal.
Altså ville 150 kcal komme med i regnskapet, selv om
de ikke egentlig var der. Bare fordi jeg er så glad i å lure
meg selv.
Hadde jeg ikke spist det, ville ingenting skjedd. Hadde jeg spist
det, hadde jeg fått i meg 150 kcal mindre. That's it.

Den blå kula falt nedi midthullet på venstre side.
Den samme siden som den skadde hånden min.
Jeg falt på snowboard i dag. Andre gang jeg stod.
Snowboard er gøy.
Der falt kula nedi igjen.
Snooker. EURO-SPORT-LIVE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Denne gangens fact:
Vi så (nesten) Switch dagen før juleferien i 6.klasse.